sandrasrobin

varma dagar

Vilken värme det har varit man har ju inte orkat något, På jobbet har vi knappt inte haft några besökare men dom gammla orkar ju inte  denna värmen. i dag är det lite svalare hoppas dom kommer i dag

I bland råkar man säga för mycket av det goda och det är inte alltid så bra sån är ju jag i bland säger jag saker som jag inte borde säga och det blir det fel. Men allting löser sig tills slut som min farafar alltid sa <3 gäller inte tänka på det som har hänt utan köra vidare

Om en stund ska man jobba sedan i eftermiddag ska man på tårtkalas hos mormor och morfar ska bli trevligt

i går

Hällevik

I går var vi i hällevik hela dagen måstee säga att det var en trevlig dag :) vi var på starnden och badade i havet men jag var en liten badkrula i går lite för kallt:) vi åkte en gummibåt som var jätteroligt. och så grillade vi gott en mysig dag. Men robin ser ut som en liten kräfta som han har bränt sig inte bra.

Nu kommer snart laila på besök ska bli trevligt med besök. Lägger ut sen bilderna från i går

På jobbet går det väl rätt så bra man måste ju ge henne nya en chans allt kan ju inte vara som det har varit innan. Men jag och hon måste ju funka och trivas i hop man ska trivas på sitt job och det gör jag inte just nu,.. Men ja ger det en chans och hoppas på att det blir bättre

sofie kalas på stranden

kalas

I dag har det varit min födelsedag och den har varit toppen. i morse låg jag i sängen och väntade på att Robin skulle sjunga det ända man Fick höra det var Grattis du får sången sen. Då blir man inte glad:) men jag fick höra sången:)

Har haft kalas hos mig hela dagen har fått pengar så Nu kan jag köpa mig en ny telefon. Tack för alla Som har gratulerat mig och fått fina presenter. Och tusen tack till Robin för vilka fina smörgåstårtor. älskar dig ♥ ♥

♥ ♥

kalas

i dag fyller min älskade syster år Grattis<3 Det firar Vi på stranden i kväll med mat och bad:)

i går började man första dagen att jobba var roligt att träffa alla igen, Min nya arbetskollega det funkar bra men det tar ju tid innan man har lärt känna varandra.

så varmt det är ute vi ska inte klaga men jag tycker det är för varmt har haft svårt att sova i natt. så i kväll ska jag inte vara någon badkruka:)

Har fortfarande inte kommit på nåt vad jag ska önska mig i present varför är det Såå svårt det får bli pengar då så kan jag köpa mig något fint senare

Grattis på Födelsedagen älskar dig<3

börja jobba

Min semster är tyvärr slut i morgon börjar man jobba ska bli roligt attt träffa alla pensionärer igen , och jobba med sin nya arbetskollega. Jag har haft en underbar semester kan inte klaga mycket sol och bad 4 veckor går fort jag tror inte att jag skulle vilja ha längre semester känns lagom. Hoppas det inte blir för varmt nu när man ska börja jobba

Har tyvärr varit sjuk under min semster och så smittade jag Robin och nu har han nog smittat mig med Förkylning inte alls roligt men det hindrar inte mig från att jobba måste ha Information.

Nu ska man gå ner till sina föräldrar har inte träffat dom över på en vecka ska bli roligt att få träffa dom <3

i morgon

Nu Har Vi bott i Revingeby en hel vecka i morgon kommer vi hem har längtat. Här har man inte kunnat göra så mycket har badat varje dag både ute och inne och tittat på tv, bussarna går knappt inte här lite tråkigt

Robin är sjuk med feber och halsont nog jag som har smittat han när killar blir sjuka då är det väldigt synd om dom:)

i natt kommer Ola hem från sin semester så i morgon åker vi hem:) sen är det bara lördag och söndag sen börjar man jobba igen tiden går fort

barnvakt

i går var vi barnvakt hela dagen från tidigt morgon till midnatt. Det var jag, Robin, Laila och jonna tur vi fick hjälp jobbigt med Tre ungar hålla koll på alla

Men allt gick jätte bra tittade på film hela dagen. i dag är man trött och trist väder så i dag blir det att slappa.

Nu börjar semestern snart lida mot sitt slut en vecka kvar tiden går fort. men jag Har haft en underbar semester ska bli lite skönt att börja jobba igen träffa sin nya arbetskollega

sjuk

Är fortfarande dålig vaknade i natt klockan 2 hade sån hosta drack vatten och åt halstabletter hjälpte inte satt på balkongen en bra stund. så huvudvärk som inte vill slippa och kli i halsen.

Det är ju inte så roligt att vara sjuk på sin semester men bättre att det kom nu hade jag jobbat hare man förlorat pengar. Har varit och köpt tabletter för kli i halsen.

i morgon åker vi till Revingeby ska passa huset i en vecka och jag ska passa på att bada både ute Och inne Hoppas på bra väder. vi ska passa en katt Robins Pappa ska på semester så vi ställer upp

i går

i går var det fullt ös här hemma först tvättade jag sedan upp på systemet och Coop.

På kvällen Hade Vi gäster det var farmor, Nettan Och Danne en mycket trevlig kväll. bjöd på fläskfile med konjaksås, potatis och sallad till efterätt var det chokladpudding dom var nöjda när dom gick:)

i dag har det varit en tråkig dag har haft ont i halsen och är väldigt hes Robin Tycker jag låter Som en häst:) Hoppas man känner sig bättre i morgon

ont

Hade bråttom i morse och skulle stänga fönstret det satt så hårt att jag slår handenleden i fönsterkarmen. Har så ont blev en stor bula går väl över tills jag gifter mig<3

Har hänt en liten tråkig nyhet i dag man får tänka positiv och Hoppas att det blir bättre<3 varför kan man inte komma med en glad nyhet i stället men så är väl livet det händer både roliga och tråkiga saker man måste gå vidare

marknad

I dag har vi varit på marknad i Sölvesborg tillsammans med ,Marie ,Mamma, Pappa mormor och morfar. trodde aldrig vi skulle komma dit har varit så dåligt väder med regn och åska.

vi åt på en god restaurang och jag slog på stort och bjöd alla på maten. Mamma och Pappa har hjälpt mig så Mycket och mormor fyller snart år så det Blev en födelsedagspresent från mig ♥ ♥

först hittade jag inget på marknaden mer än brända mandlar och kakor, men tillslut köpe jag en blå klänning och leggings kan ju inte åka på marknaden utan att köpa något:)

semester

Jag är glad att jag har semester två veckor till hade inte fixat det annars just nu är det för mycket . men det blir bra tills slut:)

i dag ska jag upp till mormor och morfar då kommer Linda och Wilde dit ska bli roligt var ett tag sedan<3

i morgon Om vädret tillåter så åker vi till Sölvesborg på marknad.