sandrasrobin

helgen

Så var helgen slut igen, Jag har både varit ledig fredag-söndag 👍

Fredag . Då var jag i önnestad myste med min plutt❤️❤️ finner inga ord för han, Han är det bästa och underbaraste som finns 😍😍💋.

Lördag. Då åkte jag till östräng där jag jobbade innan och träffade Pia och andra trevliga människor. Så roligt att få träffa alla igen och en god fika med 😀 Kan sakna den tiden i bland.

I dag har det inte hänt så mycket brukar vara tråkigt på söndagar , Har i alla fall lagat en jätte god middag, skinkstek, med potatis, och egen brunsås jätte gott 👍 Har spelat Bingolotto med med vann inget 👎

Annars är det som vanligt ,Både jag och Robin var dåliga förra veckan igen, var hemma några dagar. Men nu är vi friska igen 👍

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: